Friday, June 23, 2006

Iman dah pandai meniarap

semalam malam, iman dah bikin gempaq kat aku ngan wife pasal dengan secara tiba2 dia meniarap...pada mulanya aku saje2 je sengetkan badan dia coz doctor yg sarankan aku buat camtuh..but at 1st no response langsung. so aku ngan wife pun just tgk la dia main sorang-sorang sambil aku ngan wife melantak mee goreng yg aku beli masa balik dari main bowling.but suddenly iman tunjuk skill dia la.. dengan selambe je dia meniarap..cam dah biase je..hahahahaha... hish..gembira bukan kepalang laa aku ngan wife...but terasa bit frustrated la coz tak dapat nak snap picture 1st meniarap iman. maklum la..digicam aku hilang..salah aku jugak...careless.. tu yg tgh tunggu gaji nak beli digicam baru..or handycam..ahaks!! i think it lately la..

but i noticed iman ni cepat belajar la..i mean, pick up dia cepat la..alhamdullilah.. maybe berkat mama dia makan salindah as a supplemantary food masa pregnant kot.. hope so! each day, iman akan tunjuk skill baru, kalu tak wat movement, dia akan buat bunyi2..sometime aku ngan wife gelak la coz cam dia nak ajak kita sembang-sembang dengan dia and sometime dia cam nak mengadu especially kat mama dia..aku rasa, dia manja ngan mama dia compare ngan aku. probably relationship antara mama ngan anak agak kuat kot compare to a father.

0 comments:

Flores e Flowers

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP