Tuesday, September 19, 2006

Episode III-iman at Sunway Lagoon

me, babah & mama!

kompeni aku wat famili day last sunday, 17th September kat Sunway Lagoon, nak kata hebat tuh tak la pasal limited je staff2 kompeni aku, so bila derang wat game or telematch, aku malas nak join, better aku perabihkan masa ngan famili aku, so kitaorg bawak la diri melepak kat side yg ada ombak buatan yg kecik tuh, last2 aku tengok member2 opis aku yg banyak melepak kat situ so as officially tempat tuh dikira sebagai tempat lepak famili kitaorang semua.

aku sebelum tuh dah get prepared swimming trunk iman, so, dah cari tempat yg sesuai, aku bawak iman berendam dalam kolam la. yang bestnya, budak hencem ni suka berendam dalam air, siap gerak2 kaki cam berenang( kunun2 la) yang mama plak aku tugaskan jaga barang2 but tak sampai hati plak, terus aku panggil mama datang mandi manda ngan iman, kira puas jugak la kami anak beranak berendam dalam air sambil iman dok ala2 berenang sambil minum air(aku tak tau berapa gelen dia telan)., hahaha.. lebih kurang setengah jam lebih, aku decide untuk kasi stop aktiviti budak hencem ni, so siap la bagi pakai baju balik + kasi minum susu dia dan tak sampai sepuloh minit, budak hencem ni pun tido la kat stroller dia , mebbe penant berenang kot..hahahah...




babah & me mandi2 together2..

mama tengah settle iman!
dan sekarang time mama & babah dia la plak nak main air. but gambar limited je dapat snap coz kitaorang hanya menumpang kasih camera member2 yang lain..so, berakhirlah episode iman berendam dalam pool.

1 comments:

LITTLE DEWA September 23, 2006 11:05 AM  

hahahaha... mama & babah Q yg lebe woi....

Flores e Flowers

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP