Saturday, November 01, 2008

kesah seorang anak

dulu aku anak kepada seseorang, but now giliran aku pula ada anak. so kesahnya aku rasa sama macam mana abah aku ada aku dulu. aku masih ingat lagi camner ligatnye aku time aku kecik2 dolu.sapa tak tau perangai notti aku. sampai skang aku masih terbayang-bayang lagi time aku kat camp askar (abah aku bekas soldier), aku la ketua. semua budak2 sebaya aku kena dengar & ikut cakap aku. pernah aku & geng2 aku (kira geng la pasal aku kan taiko..hahahhaa) kena kejar ngan MP(military police) pasal dok cilok ikan kat pejabat derang. time tadika-tadika,mana tau erti penat. so sekarang aku dah nampak camner aku dolu kat anak aku. skang anak aku mmg buas. notti dia mmg takleh nak tahan. yang bagusnye,bila dia wat salah..paaaaaaaaaaaaandai dia nak pujuk kita. kira kaber line la. dari hangin sampai leh gelak plak. hehehe..sama la mcm aku dolu tapi yg bezanye, abah aku dulu garang. aku plak nak kata garang tu ada la tapi still suam-suam kuku kot.ahaks!

iman, babah sayang iman sangat2 tau. kalu babah marah iman tu..babah marah bersebab ok. hope iman leh jadikan tu sebagai pengajaran serta panduan camner babah gunakan panduan yg abah babah bagi dulu.

0 comments:

Flores e Flowers

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP