Saturday, February 18, 2006

You make me smile everyday, mama!

Buat Aku Tersenyum
Datanglah sayang dan biarkan ku berbaring
Dipelukan mu ...walaupun tuk sejenak
Usaplah dahiku dan kan ku katakan semua
Bila ku lelah tetaplah di sini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bila ku marah biarkan ku bersandar
Jangan kau pergi untuk menghindar
Rasakan resah ku dan buat aku tersenyum
Dengan canda tawa mu ... walaupun untuk sekejap
Kerna hanya engkau lah yang sanggup redakan aku
Kerana engkau lah satu-satunya untuk mu
Dan pastikan kita selalu bersama
Kerna diri mu lah yang sangup mengerti aku
Dalam susah ataupun senang
Dapatkah engkau selalu menjaga ku ...dan
Mampukah engkau mempertahankan ku...
song by:sheila on seven
our theme song..hahaha...but it truth coz we both love this song so much...:)

0 comments:

Flores e Flowers

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP